Ngangkung RM 10 juta

Tadi tengok Ngangkung dengan bestie, Aaana. Ladies night katakan, Aanna pulak belanja, mmg heaven. Before tu Muney belanja KFC. Sapa kata cite Ngankung ni jenaka??? Ni dah sampai level seram untuk kami berdua, okaaayyy. Siap tutup mata dengan selimut lagi sepanjang 85% cerita, balik rumah tangan lenguh2 sebab pegang selimut letak kat mata lama sangat sambil mulut bebel-bebel sebab takut.  

Sekarang pukul 1230 malam, nak ke toilet tapi takut. Kekasyfi Hati lak kt sebelah ni tidur dengan nyenyak, x sampai hati nak kejut. Nasib baik td xde scene hantu dalam tandas... Tapi yang kat kereta tu sumpah traumaaaaaaa! 

Xnak dah tengok cita David Teo. konon Jenaka la tueee, padahal serammm.  Serikkkk! 

Sekian, Kamsahamidaa~

6 doll(s) whispering:

Aida The Pink Goddess said...
December 15, 2010 at 8:47 AM

lawak aih cerita yaaaaaa.hahaha, specially part doctor ya, baguss naa

ezzati said...
December 15, 2010 at 9:22 AM

haha..yeke seram??dok baca review org ckp part lawak je..heee

cik selamah kundang said...
December 15, 2010 at 9:27 AM

hahaha.aanna sampai tido dlm bilik sbb takut.lawak je dia balik marah2

Anonymous said...
December 17, 2010 at 5:10 PM

2-2 penakut..tp tertipu dgn review...hantu tu real kut...caittt..

Anonymous said...
December 17, 2010 at 5:10 PM

2-2 penakut..tp tertipu dgn review...hantu tu real kut...caittt..

LeEz EnTerPrlSe said...
December 27, 2010 at 9:50 PM

ahhhhhhhhh....sik sempat nangga...g waang ria cita ya dah sik dimain..0leh kerana 0rg madah antu mak limah ya best...tangga la cita ya...xdala best glak...b0lehla...