Astaghfirullahalazim


Ingin sangat nak jumpa dengan pembuang-pembuang baby tue and tanya, kenapa nak buang baby? Kenapa tak bagi je dekat mereka2 yang nak? Dosa berzina dah satu, jangan la nak membunuh pulak.. 

Sekian, Kamsahamida.

13 doll(s) whispering:

Hazzy Ishak said...
August 13, 2010 at 4:03 PM

reti buat je, tapi tak reti tanggung.

Nadia said...
August 13, 2010 at 4:17 PM

mmg truk!!!yg terbaru..buang dlm tgki taik..jht mcm #$%^^..sian baby..bgs hukuman trbaru krn membunuh,,,mmg ptut..gntungkan pesalah..

Nora a.k.a Aira said...
August 13, 2010 at 4:19 PM

setuju, hukuman skrg memg patut !!

~♥ iella ♥~ said...
August 13, 2010 at 4:23 PM

tue la rasa nk tnya gak..kenapa kejam sgt!! rasa cm nk humban ja sapa2 yg buang bayi ni. Tambah2 bila baby tue mati.lg gerammmMMM!!!

E K A said...
August 13, 2010 at 4:53 PM

ye la ..jahat kan dorang.bg saya lg bagus

ezzati said...
August 13, 2010 at 4:58 PM

tgk kt fb tu link yg nizam anto..ngeri n sedih..huhu

thezaila said...
August 13, 2010 at 5:02 PM

me, myself pun speechless ok.. derang ni, xde rasa kesian ke dok pergi buang2 mcm tu.. agak nya.. derang ni masa preggy giler senang, xde morning sickness, xde sengal2 badan kot.. tuyg mcm xde hati p buang merata.. bagus pun kalau hukuman gantung dikenakan pada pesalah2 buang bayi ni.. oooo lelaki yg membuntingkan tu pun, patut kena skali

.::NiK's WiFeY n MoMmY::. said...
August 13, 2010 at 5:13 PM

mmg pun!!!!!!!..takde perasaan ke...geram btul kak lin..bagi kat akak pun takpe..tp tolong la, jgn la buat dosa2 besar ni..kalau tak sabar sgt, kawen jela..rasa nya yg dok buang anak ni, mmg mengandung luar nikah la tu..geram!!!!!

Liza said...
August 13, 2010 at 8:35 PM

kawan liza dah bertahun2 kawin, belum ada rezeki dapat anak, bila dia baca kes buang bayi airmatanyer pasti menitis...

~dARlee zURiS~ said...
August 14, 2010 at 8:48 AM

betul.
kenapalah sampai hati wat camtu
kita nak babab anak sdri pun boleh makan hati,diorang leh buang camtu je.huhuu...

nasib baiklah gomen reti fikir.
hukuman mati tuk org yg buang baby pasni.bagus!

nanaruzana said...
August 14, 2010 at 12:45 PM

kan???yang da kawen,ramai yg susah nak pegnen....kadang2 cam xsampai ati nak tgk tv kalo tengah berita jumpe baby dlm longkang la...rase meremang n nak nanges :(

Nurul Huda Jumri said...
August 14, 2010 at 2:53 PM

yg laki tu patot digantung same!!
meluat betol!!!