Killing Syaitan nirrajim.

Heading to marriage life is always not that easy. Ini semua akibat gangguan syaiton nirrajim yang selalu kacau umat Nabi ni nak mengikat ikatan suami isteri. Seronok je syaitan-syaitan melihat umat Nabi tertekan and marah-marah apabila semakin dekat majlis ijab kabul tu kan?

Orang kata kalau sepasang suami isteri berjimak  mengikut syara', maka 10 ekor syaiton akan terbunuh.

Di sini saya menyeru kawan-kawan saya yang sudah berkahwin, tolongggg buat mende tu selalu supaya kurang sket gangguan syaitonn terhadap kawanmu ini yang nak mengikut jejak langkah kamu ini. Dengan erti kata lain, pls pls pls, go have a sex and kill the devils! 

Haha, Kamsahamida~


7 doll(s) whispering:

LoctorMayat said...
April 21, 2010 at 8:42 PM

Yes Madam... I go have some sex now

prettyrain said...
April 21, 2010 at 11:37 PM

hahahahaha!! eppa! mcm nk guling2 masa baca perenggan last tu. isk-isk.
tp kan, nk kne kawen cpt2 la cmni. bsatu ati mbunuh syaiton2 itu. :)

ElyaElmo said...
April 22, 2010 at 12:47 AM

ok noted..
hahaahahahhaa

PurPLe LaDy AiFA said...
April 22, 2010 at 9:09 AM

loctor,
good! hahaha. how many have you killed?

meza,
haaa, tu la.. lps kawen nnti kte tolongg org len bunuh setan2 tu plak. =D

elya,
jgn dulu.. elya x kawen lg. hihi

curigelap said...
April 26, 2010 at 4:50 PM

owhh.. hari2 mau ini macam.. wahaha..

PurPLe LaDy AiFA said...
April 26, 2010 at 4:52 PM

nizam,
trime kasih kerana menolong saya membunuh syaitan. haha

Anonymous said...
February 3, 2011 at 4:32 PM

ni macam alasan nak ... jer la..kikiki