27 Shawls postponed to Friday Sale!

Disebabkan perjalanan balik kampung ala-ala wadi unung ditempuhi semalam, Shawl yang sepatutnya berada di PUSAT KECANTIKAN ASZA hari ini terpaksa ditunda kepada hari JUMAAT, pukul 11 pagi sehingga 5 petang. Selepas waktu tersebut, HOT shawls itu boleh didapati di rumah saya, BAITUL ASZA, TAMAN AICHI, KUCHING. (Sila google map-kan) Di alu-alukan untuk menge-call umi saya di 013-8010089 untuk pertanyaan dan penjelasan lanjut. (Eh, walaupun umi saya HOT, jangan kacau dia kerana abah saya masih ada!)


Kepada customers yang dah call pagi tadi dan dah ke PUSAT KECANTIKAN ASZA pagi tadi, mintak maaf banyak2. Esok kamek entertain kitak urang aaaa.. Sowi! (kalau saya xda di situ, suruh umi saya paksa saya dtg ke sana kerana dia ada kuasa veto terhadap saya)
Sekian, Kamsahamida~

0 doll(s) whispering: