O yey, kucing saya ada GPS!


Sangat berdegup kencang ketika sampai dirumah semalam. Seperti biasa, ketika mahu membuka pintu pagar, kamek terus terdengar alunan deringan loceng rantai kesayangan Zerro. O Yey! Zerro semalam berjaya menemui jalan pulang , walaupun definisi jalan pulang di sini adalah rumah jiran sebelah kiri. (Terpaksa bagi cardigan hijau dekat Asob sebab Zerro berjaya pulang). Balik tercungap-cungap sambil terjelir-jelir lidah sebab dahaga pulak tue..

Kotornye Encik Zerro lepas balik...

Bertuah punya buah hati, panggil balik rumah x mau datang dah… Mentang-mentang dah dapat melempiaskan nafsu. Tapi balik ke rumah dengan muka berdarah. Terus dah x macho dan handsome lagi dah. Nak makan pun susah sebab luka dekat dengan mulut. Kesian nye…


Berdarah dah..Sape yang buat agaknya?



Sedih sebab x boleh makan

Tapi, budak ini memang tidak serik-serik lagi. Biasalah, jantan remaja! Pagi ini sebelum pergi kerja, Zerro membuat muka kasihan yang comel untuk dilepaskan. Sebab x sampai hati, kamek pun lepaskan nya keluar. Seronok gila die! (Sambil goyang-goyang ekor)


Tema hari ini: Kelabu sebab nak sama kaler dengan Zerro.


Semasa tengah hari, K Yelli mendapat sms daripada jiran sebelah kanan. Encik Gagah tu memang akan hantar kat K Yelli je kalau ada ape2. Kami pun penat memikirkan skandal dieorg nie.
‎‎
Binti Osman, Nor IlyanaX‎‎ [12:06 PM]:
(Ni sms encik Gagah jiran sebelah kanan)
"Ely kucing aifa mmg lepaskan ke? Or terlepas"
"X pe la ingat dia melarikan diri..he he..sal dia dok main kat luar...ok la cm tu...selamat berpuasa"

FuRFLe Notes: Kamek gembira mendapat suami jiran yang concern. Hahaha.

6 doll(s) whispering:

eLy said...
August 27, 2009 at 1:49 PM

haha.. nape tulis nama penuh sih.. gosipan nnt..

Jard The Great said...
August 27, 2009 at 1:52 PM

seb baik dh pulang..huhuhu.. tikus kot yg lukakan die...

QueenWizza said...
August 27, 2009 at 3:26 PM

hehehe smlm i pun x sbr nk tau zero pndai balik ke tak..

pndai zero cr jln pulang.

tu mesti kucing jantan gaduh ngn dia. sbb zero masuk kwsn dia kot. siannye berdarah. muka zero nmpk grg tp heheh.

AiFA Cho-CHang said...
August 27, 2009 at 3:58 PM

ely,
sbb isteri encik gagah x baca blog saya.. kot. haha

jard,
tu la.. kite tgk arini mcm mn..

wizza,
kalo zerro x pulang, k long kne teman org p cari dier. sbb muni tkt kucing.. kucing pon tkt dier.. haha

tu la.. muka serius gila time balik. ada anak pon serius, xder anak pon serious.. hehe

cik seLamaH KunDang said...
August 27, 2009 at 5:05 PM

xpyh beli gps yg harga seribu doh pasni

al-Wann said...
September 4, 2009 at 5:03 PM

cian zerro..zerro miow,sbar yer..he2..